El passat 24
d’octubre ens anunciaven (a l’Actual i tal) que la nostra estimada Vallesana
ens oferiria una targeta amb un estalvi econòmic del 20% per als viatgers.
La targeta V1 i V2 sortiria a la venda el 29 d’octubre demanant-la al conductor del bus, sense molestar-lo.
Van passar 3 setmanes i van desaparèixer les targetes. La gent es preguntava per què, i com no, el nostre alcalde tenia la resposta: la companyia havia imprès títols per 3 mesos i havien fet curt.
La targeta V1 i V2 sortiria a la venda el 29 d’octubre demanant-la al conductor del bus, sense molestar-lo.
Van passar 3 setmanes i van desaparèixer les targetes. La gent es preguntava per què, i com no, el nostre alcalde tenia la resposta: la companyia havia imprès títols per 3 mesos i havien fet curt.
El curt devia ser el que va fer la previsió, ja que com a empresa del sector
del transport públic ha de tenir la estadística del nombre de viatgers que
passen per la Valle
en 3 mesos.
A la Fruiteria els tres nanos es fan especulacions sobre l’error de càlcul; són variades i extenses;
La Vallesana al revolt de torre Turull || CEDIDA |
1.
És possible que amb l’abaratiment del preu del viatge, persones que feia
anys que no havien posat els peus a Sabadell es van animar a anar-hi, i de
passada reclamar el 3% de comissió al Bustos. En aquest supòsit, s’haurà pogut
veure l’autobús amb tanta gent que el trajecte cap a Sabadell es va fer en 10
minuts, mentre que el trajecte cap a Castellar hauria trigat 2 hores i quart,
en les que algun veterà de la conducció de vallesanes haurà recordat vells
temps, en els que en la pujada després del pont, eren avançats per cargols
coixos i avis amb caminadors.
2.
També, pel fet de que som consumistes consumats, al veure tan temptadora
oferta, hi ha hagut persones que han comprat targetes a granel – posi’m 200
grams- hauria sentit algú des de la marquesina.
3.
D’altres, van aprofitar per solucionar el regal del tió, aquest any no us
haurà de sorprendre rebre un parell de V1 dins els mitjons i una V2 en les
calcetes.
4.
Alguns que van trobar increïblement econòmic viatjar, se’n van comprar 10 i
encara avui els pots trobar anant cap a Sabadell o cap a Castellar, amb
símptomes de dormir en els seients del darrera. Per fer les necessitats
s’haurien sincronitzat amb el conductor i baixarien plegats en un bar de la
plaça Europa.
5.
La hipòtesi que va agafant més força seguint el fil de la notícia és que qui va anunciar aquests títols va ser el regidor de mobilitat, el
senyoritu PePe Gunsalas, qui també apareix en articles anteriors com a regidor
de projectes estratègics el 2011, regidor de mitjans de comunicació,
comissionat per la revisió del POUM-POUM-QUI-ES, regidor de l’Àrea de
Presidència i tinent alcalde: està clar que es tracta d’un col•leccionista de
títols, a qui li faltava el títol de regidor de la V1 i la
V2, per el que es va afanyar a adquirir-los i fer
desaparèixer la competència.
Sigui com sigui,
si avui puges a la burra, t’acostes al conductor i aquest t’oferirà en veu
baixa: costu, marialluïsa, tripis i LSD però negarà traficar amb targetes V1.
Col·laborador/a
El Forjador Recargolat
potser el Ni.Ni viatja amb totes les V1 ara que no cobra de les arques municipals
ResponEliminaLa meva teoria es que aquestes coses van molt bé per fer els titulars de l'Actual, sobretot quan estem en campanya electotal i tal.
ResponEliminaFan correr que el director de l'Actual tambe va ser cosa del Bustus?
Sempre paguen bustos per pecadors, ostia!
potser també desapareix en Julià Guerrero de l'Actual quan venen els mossos a Castellar... o s'amaga sota la catifa presidencial del bustos i l'ignasi
ResponElimina